Valik jutte autori illustratsiooniga

Linnud läinud lõunamaale, lilledel on surmakuu, laulab Väikevend. Mõnikord tuleb ka vastupidi välja. (Lilled läinud lõunamaale, lindudel on surmakuu.)

Siis tahtis Väikevend mulle laulda ka seda laulu, mida nad lasteaias õppisid, aga see ei tulnud kahjuks meelde.

Kutsume siis, kui nädalavahetus tuleb, mulle S ja R lasteaiast külla. Siis me saame sulle laulda! (Toodud kuuldavale innukal toonil, millega maailma parimaid ideid ikka esitatakse. Ja Väikevenna ideed on teatavasti alati maailma parimad.)

Ei, Väikevend, ma arvan et mulle aitab korraga ühest viieaastasest. Või olgu siis, kui M* tuleb juttu ajama.

Aga emme, kas sul pliiatsit on. Näed siin üks on – ma joonistan sind.

Väikevend joonistab hoolega.

Kätte teen sulle käekoti!

Piidleb hindavalt oma pilti.

Tead, emme, sa ei näe siin eriti hea välja, kõlab hinnang.

Kas sa minuga kabet mängid? Kummad ründasid ja kummad kaitsesid?

Ahah! No mina igal juhul võidan!

(Ühiste jõupingutuste hinnaga see ka õnnestus.)

Aga emme, kas sa tead, et kui tükk aega vait olla, kuivab keel suulakke!

Näib, et see oht meid õnneks ei ähvarda.

*M näol on tegemist üht tõsist ja asjalikku sorti naabermaja-printsessiga. Jutuajamised temaga on alati väga sisukad.

2 thoughts on “Valik jutte autori illustratsiooniga

  1. tafkav ütles:

    Mismõttes ei näe eriti hea välja?!? Millised jalad! Milline mini! Soeng on võibolla veidi segi, aga muidu ikka suurepärane. 🙂

    • iibis ütles:

      Ma leian ise ka, et ma näen päris äge välja! Aga Väikevenna näol on tegemist sündinud härrasmehega, kes on alati nõus möönma oma kunstnikuoskuste puudujääke, et teha kompliment daami hingematvale kaunidusele. (Kui lause tuli segane, on nüüd küll küsimus minu väljendusoskuse puudulikkuses.)

Lisa kommentaar

