Ekstreemsport pole nõrkadele

Viisin eile õhtul auto remonti. Hommik sujus sellegipoolest kenasti – ärgata tuli küll veerand tundi varem, kuid võimalus hommikul rattaga üle silla sõites just Emajõe kohale tõusvat päikest näha kaalus selle üles.

Õhtune käik küsis aga kleiti ja kontsakinga, nii et läksin bussi peale. Kohale ma jõudisn, aga pärast koju enam mitte. Neli minutit enne bussi väljumisaega peatusse minnes nägin parasjagu tagatulesid. Bussi omi. Järgmine võimalus tunni aja pärast.

Helistasin siis bussipeatuses kirjas olnud numbril – seal soovitati kaebus kirjutada ja taksoarve esitada. 3.80 – no olgem ausad, kes see viitsib. Aga ikkagi – usukumatu, et inimesed igapäevaselt igale poole ja õigeaegselt jõuavad!

Nii et kui siis remondimees ütles, et tal oli autoga mure, ei saanud ma jätta kurtmata, et mul oli ilma autota ka mure!

Teiseks ei saa ma aru, kuidas õnnestub inimestel ikkagi regulaarselt telekat vaadata. Ma üritasin kah. Troonide mäng ju!

Esmalt unejutt tavapäraselt kiiremini ette vuristada. Siis vestlus suurema pojaga, kes naases hilisest trennist muljete ja sünnipäevakutsega. (Film oli juba alanud!)

Siis tuleb tütar ning nähes ema teleka ees, lööb oma jala kolksuga ära – silmitseb veelkord telekat vaadata püüdvat ema pika pilguga – ning sõnab rõhuga: Palun vabandust, et ma jala ära lõin. Kas sa saad mulle helistada, mul on telefon kadunud.

Lähen omakorda demonstratiivse pahurusega käekotist telefoni otsima.

No tõesti, ise tahab veel ema olla!

Ma arvan, et ma pean veel harjutama!

4 thoughts on “Ekstreemsport pole nõrkadele

  1. Paula ütles:

    Pane lindistama, ega muidu ei saagi

  2. luize ütles:

    Õnneks näitab kordusi ka…

Lisa kommentaar

