Kuidas saada endale tank?

Kui kunagi ammusel ajal oli rohi rohelisem ja suved sumedamad, ning Eesti kroon oli veel täiesti uus raha, lugesin ajalehest õudusttekitavast tänavaküsitlusest. Küsiti inimeste esimeste krooniostude kohta. Ja üks proua siis teatas, et tema ostis esimese asjana pojale mängupüstoli. Kohutav!

Ja näedsa, ei möödu kahtkümmet aastatki, kui ma lähen poodi ja ostan oma isiklikule pojale tanki. Eurode eest küll – pole ehk siiski nii pühadustteotav – aga ikkagi.

Oli mul veel mõni muu võimalus?

Kui ma Väikevennalt küsisin, kas ta ootab rohkem seda, et tal tuleb sünnipäev või seda, et ta saab kingiks tanki, mõtles ta päris pikalt järele.

Seda, et ma saan tanki, vastas ta viimaks.

Iga kord, kui me sattusime kaubanduskeskusese, viis ta mind oma tanki vaatama. Kindluse mõttes näitas ta tanki muidugi ka vennale, Vanaemale ja Mammale.

Õhtul enne magamaminekut selgitas ta veel täpselt, kuhu tank tuleb panna.

Sest hommikul ärgates on ta ju igal juhul tankiomanik. Viieaastane veel pealekauba!

7 thoughts on “Kuidas saada endale tank?

  1. kertu ütles:

    Nende tankide vastu ei saa. Mu vanemad ei ostnud mu vennale põhimõtte pärast ühtki mängurelva. Vend kohutavalt tahtis. Aastaid! Lõpuks kui ise koolist koju käis ja taskuraha saama hakkas, siis ostis ise omale püstoleid. 10 või 12 oli siis vana juba aga ikka läks ja ostis. Minu poisi puhul siis enam küsimust polnud, võttis lihtsalt kõik onu püstolid joonelt omale. Tütreke valdab juba täitsa kenasti mõõgavõitlust. Väga hulljulgelt ründab ja pareerib. No mis teha, eks.

  2. Sehkendaja ütles:

    Palju õnne juubeliks!

  3. Kadri ütles:

    Eks ole….
    Väga tuttav lugu.
    Ei, Sul polnud ühtki muud võimalust.
    Ja palju õnne!

  4. iibis ütles:

    Tänan õnnitluste eest.

    Viieaastase tankiomaniku ema.

  5. Trulla ütles:

    Õnnitlen minagi viieaastast õnnelikku tankiomanikku. 🙂
    Ma olen oma majapidamises alatasa neid püstoleid konfiskeerinud (kui sihitakse väikeõde või lastakse kasse maha), peamiselt küll sellepärast, et need vastikud kollased kuulid kipuvad igal pool vedelema ja mul oli mõne aasta eest morbiidne hirm, et toona veel titene väikeõde või alati uudishimulikd kassid võivad neid sisse süüa ja kesteabmis kõhuprobleemi all seetõttu kannatada. Aga kus – taskuraha kipub ikka kuidagi vaikselt püssiostuks ära minema ja kui nüüd veel ööseks voodi kõrvale mingi pikema toruga elukas tekkis (karabiin? kalašnikov?), siis ma loobusin. Esitan küll aeg-ajalt abituid iroonilisi küsimusi, et kelle vastu kaitseks see jurakas seal turritab, aga väidetavalt on vältimatult vajalik igal hetkel kodumaa ja kohaliku territooriumi kaitseks relva käepärast omada — ja nii see seal siis nüüd lõppeks statsionaarselt seisabki. 🙂

  6. Sille ütles:

    Õnne poja juubeli puhul! 🙂

  7. iibis ütles:

    Tänan õnnitlemast-kaasa elamast.

Lisa kommentaar

