Jutte salakäikudest, toidust ja vanavanematest

Väikevend: Emme, ma avastasin täna öösel salakäigu!

Kas see oli voodi all?

Jah! Kas sina nägid ka sama und?

Ei.

Imelik, mina küll nägin sind oma unes!

***
Väikevenna naabermaja-printsess tuleb noorsandi õue kutsuma just siis, kui meie lauda istume.

Oota, M, Väikevend tuleb õue, kui me oleme ära söönud.

Tüdruk vaatab igatsevalt söögilaua poole.

Kas sa tahaksid ka süüa, M?


Jah, mina olen suur kartuli-, vorsti- ja tomatisõber
!

Nimelt on meil laual parasjagu ahjukartul, vorst ja tomat. No kuidas sa siis ei kutsu sööma seda kartuli-, vorsti- ja tomatisõpra. (Kuigi ma tunnen end pahandust teinud lapsena, sest tegelikult, ma arvan, meie printsessi vanematele see ehk väga ei meeldi.)

Söögilauas viib printsess vestluse melanhoolselt ja daamilikult oma surnud vanaisade peale, kellest ta puudust tunneb.

Üks vanaisa oskas linnu moodi vilistada.

Jah, meie Väikevenna vanaisad on ka kahjuks surnud, arendan vestlust.

Aga kas sa tead,
võtab printsess mu käsivarrest kinni, et sina oled jälle Väikevennna vanaema ja vanaisa laps!

Hea ja lohutav teadmine.

Lisa kommentaar

