Jagatud teadmised

Seda, et pea kahekuine puhkus on inimesele liiast, märkan ma ise ka. Näiteks olen tabanud end suisa mitmel korral perekooli foorumiga lõbustamas.

Aga tegelikult saab ikka palju uusi teadmisi. Kombeõpetuse vallast näiteks – et miks pole viisakas minna külas olles võõrustajate magamistuppa?

Õige vastus: sellepärast, et  inimestel võivad olla magamistoas peidus seksmänguasjad või laibad. (Viidet ei viitsi välja otsida, nii pikk mu puhkus ka nüüd pole.)

Väga piinlik ju igatahes!

***

Aga mitte ainult perekoolitajad ei suuda mind panna tundma end täieliku juhmina.

Eile küsis mu neljane pojanatt: Emme, kuidas tehaks arvuteid?

Pidin tunnistama, et ma õigupoolest ei tea, kuidas neid tehakse.

Väikevend selgitas siis ülima kannatlikkusega: Emme, neid tehakse plastmassist!

***

Elukestev õpe ei pea piirduma ainult inimestega. Lisaks tublidele lastele (Suur Vend on sel suvel väiksemale tähed selgeks õpetanud) on meil ka tubli Hiir. Nii tuli Väikevend täna hommikul magava minu juurde ning teatas, et nemad Hiirega on terve hommiku mulle sedeleid kirjutanud ja mina olgu nüüd nii lahke ja lugegu ette.

Keerasin väikeseks kokku pakitud paperitüki lahti ja lugesin: AUTOP.

Väikevend selgitas: Selle kirjutas Hiir. Hiire nimi ongi Autop!

Lisa kommentaar

