Puudujääke seksuaalkasvatuses ja teisi jutte Väikevennaga

-Emme, tead, kui ma lasteaias käisin, siis me nägime poistega kahte meest, kellel olid huuled värvitud! Me hakkasime kõvasti kisama ja jooksime minema!

***

-Vaata, emme, milline koer! Mina tahan ka sellist! Tegelikult ma tahan kahte koera! Ma tahan, et nad oleksid mõlemad emased.

-Miks siis, Väikevend?

-Sest et siis nad saavad poegi! Üks võib olla ema ja teine vanaema!

***

-Emme, homme hommikul tahan mina hästi vara üles tõusta.

-Miks siis?

-Et vaadata, kas teie veel magate… ja siis, et mängima hakata. Öösel ju sina ei luba mul mängida...

Mõtlikult: Vot, mina olen nihuke mees!

One thought on “Puudujääke seksuaalkasvatuses ja teisi jutte Väikevennaga

  1. Tiina ütles:

    Elust enesest:
    Tütar (5 a): tahan väikest õde või venda!
    Mina: no seda nii kohe ei saa
    Tütar: tahan kohe! Laupäeval!
    Mina: no selleks on isa vaja ja…
    Tütar (imestades): aga meil on ju vanaisa!

    Mina: (ära poodi “Kuidas lapsed tulevad” raamatut ostma)

Lisa kommentaar

