Naistekas

Ma ei tea, kuhu see mind praegu vallanud kerglane meeleolu välja viib. Äkki hakkan tibiblogi pidama või midagi?

Näiteks eile oleksin ma endale ÄÄREPEALT ostnud roosa kleidi. Teismelisena ja hiljemgi olid roosad riided minu jaoks maitsetuse tipp. Seekord sain veel pidama, ju ma siis veel nii vana pole, et roosat kleiti kanda. Teadagi, kes seda kõige roosamat kleiti pidid kandma…

Aga see-eest käisin täna täiesti ametlikul edevuse laadal, kust ostsin endale veel ühed imelilusad roosidega kõrvarõngad ja prossi!

Ja nagu näha, sellest veel ei piisa, sest Väikevend lubas täna õhtul, et teeb teeb mulle homme printsessi maski. Täiesti roosa. No siis te küll mind enam ära ei tunne!

(Kas ma alustasin nüüd tibiblogiga? Aga igal juhul sain ma õigel ajal pidama ja pesuostmisest EI KIRJUTANUD!)

2 thoughts on “Naistekas

  1. Paula ütles:

    Pesu ostmine on ülimalt oluline tegevus. Palun kirjuta sellest ka!

  2. iibis ütles:

    Tead, ma jään siiski mõnevõrra lihtsamate teemade juurde.

Lisa kommentaar

