Mis selle Soodoma ja Gomorraga ikkagi juhtus?

Kui juba häbenematuks pidutsemiseks läheb, ei ole näha otsa ega äärt. Näib, et sündmuste edasisse arendusse on segatud ka piraadid.

Nimelt sai Väikevend oma healt lasteaiasemult samuti sünnipäevakutse. Samuti laupäevaks. Nii et hommikul poissi hoiule viies ja kapist kutset leides olime mõlemad Väikevennaga pisut nõutud.

Õhtupoole Väikevennale lasteaeda järele minnes pakkusin lahenduseks, et ehk me oleme natuke aega mõlemal sünnipäeval. Alguses sõbrapoiss K peol, mis algab pool tundi varem ja siis suundume naabrpreili juurde.

Väikevend kallistas mind rõõmsalt: Aitäh emme, et sa selle välja mõtlesid! Ning, mõeldes veidi järele, lisas kategooriliselt: Aga kooki pean ma mõlemal pool saama!

Ning sündinud elukunstnikuna ei jätnud ta ka mind tähelepanuta: Emme, sul on nii ilus jalgratas.

Sellel samal ilusal rattal – on jah muide ilus, aga ma peaksin minema töökotta ja ennast pisut õlitada laskma, sest pidurid kipuvad kriuksuma – sellel samal rattal sõitsime siis kinke valima.

Peale täpsustavaid telefonikõnesid sünnipäevalste vanemaile oli selge, et sündmuste käiku sekkuvad piraadid. (Meil on seis siin selline, et piraatide teema on nagu väga päevakorral…) Niisiis: printsessile valik väga roosasid kassipildiga juuksevidinaid ja piraadile temaatiline film ja kaardimäng. Ja seda kõike ostsin mina, kes ma enne oma laste sündi olen absoluutselt veendunud, et sugu on sotsiaalne konstruktsioon ning keeldusin ka vahetult peale Kõrrekese sündi ostmast roosasid riideid. (Hiljem ma siiski leebusin mõnevõrra – sest millal siis veel, eks ole, kui mitte tirtsuna.)

Kahjuks tuleb mul selle pidutsemise tagajärjel loobuda osalemast suurema venna klassiekskursioonil. Kahju on eriti seetõttu, et poiss on veel eas, kus ta tõesti oleks tahtnud, et mina kaasa tulen. Kauaks seda enam…

Peo ja tralli hooaeg algab juba homsel lastekaitsepäeval, nagu ma aru olen saanud.

Sinu otsatult piiratud päevades peaks olema rohkem tõsidust, maitsesid vaimud kunagi Majasoku kerglast õde.

Täiesti õige, kas pole?

Lisa kommentaar

