Valitud vestlusi Väikevennaga

Emme, meil oli lasteaias täna puder. Ma sõin ka seda putru, sina oled ka teinud. Seal on nagu väikesed sibulad, mis ei ole sibulad tegelikult. /Tegemist on tatrapudruga, nagu ma stendilt järgmisel päeval loen./

*

-Minu Hiir teeb ka sporti. Tal on võidujooksud iga päev.

Kellega ta siis võidu jookseb? Kas sinuga?

-Ei, teiste hiirtega. Minu hiir võidab kogu aeg.

-Kas teised hiired ei võidagi?

-Teised võidavad ka. Ainult üks paha hiir ei võida kunagi!

*

Laps tuleb tuppa peale pikka tegusat õhtut naabripoisiga.

Kust sa selle kriimu said põse peale?

Ma ronisin puu otsa. Ma tahtsin tegelikult naabrite katusele ronida, aga ei saanud!

Lisa kommentaar

