Kas sul on vitamiinipuudus vä?

Kusjuures, tundub, et neil ongi.

Ühel hommikul takseeris näljane Väikevend külmkapisisu ning küsis, kas ta võib ära süüa kurgi.

Ohtlik Õun ja nelja-aastane. "Kuid M iseärasuseks oli see, et ta vahel pääses terve nahaga sealt, kus esines kõige ilmsemaid võimalusi katastroofideks, suurteks lihahaavadeks ja esmaabisidemeteks." (A. Lindgren, "Väike Tjorven, Pootsman ja Mooses"

Sa mõtled, et ma lõikan sulle kurki?

Ei, ma tahan tervet kurki.

Väikevend sõigi terve pika kurgi hommikuks ära.

Kui ma järgmine kord poodi läksin, siis sai kärusse rohkesti vilju. Pärast ostsin veel tädi käest õunu ja rediseid juurde. Järgmiseks päevaks oli tohutust kogusest pool juba söödud (päeva jooksul kaks suurt kurki, umbes kilo õunu ja teine apelsine, lisaks veel porgandit).

Melonit ma võtta ei lubanud, sest tegin täna õhtul pr Ritsiku inspireerivast salatprojektist pärit Miss Melonit. Peale sai vahukoort, beseesid ja apelsinipipart (kusjuures ma ei teadnudki varem nii suurepärase maitseaine olemasolust.) Eranditult kõik lapsed sõid ja kiitsid. Kõrreke ütles ainult, et teinekord võiksin ma panna rohkem tuttavaid puuvilju.

Kõik olid ju tuttavad – melon ja virsiku- ja ploomikompott.

Mina sõin konservploome?!

"Hoidke eemale juhitavatest ploomidest." (J. K. Rowling, "Harry Potter ja surma vägised") Niisiis. Preili Melon. Kunagi ei või olla kindel, et pahaaimamatut sööjat ei varitse kusagil mõni kompotiploom!


Tüdruk oli tõsiselt šokeeritud, sest ta on kunagi otsustanud mingitel seletamatutel põhjustel ploomikompotti mitte süüa.

Ma tahaks ka nüüd midagi sama revolutsioonilist teha. Lõikaks näiteks juuksed lühikeseks?

Lisa kommentaar

