Max Weberi ja köhiva kassi vahel

Plaan, mis mulle eile tundus lausa geniaalne, oli tegelikkuses muidugi täpselt nii kehv, nagu ta nüüd, peale kõike juhtunut, tundub. Plaan ise oli järgmine: kuna Väikevend oli liiga haige, et minna lasteaeda ning Mamma teda täna hoida poleks saanud, otsustasin ma ta tööle kaasa võtta. Ühesõnaga, haige ema võtab haige lapse kaasa ning ühildab selle abil tööd ja pereelu. Emaarmust pole siin haisugi, kõik puha protestantlik eetika ja kapitalismi vaim.

Õnneks on mu lastel tervelt kaks vanaema, kellel mõlemal on siiski süda õige koha peal. Nad mõlemad helistasid mulle eile õhtul ja ma tajusin läbi telefoni nende etteheitvat peavangutust.

Kui mul peaks palvik tõusma, siis ma jään muidugi koju, lubasin suuremeelselt. Ja lubada ma tõesti võisin, kuna täiskasvanuna on mul olnud palvik umbes kolm või neli korda. (Viimati neli aastat tagasi.)

Ma arvan, et vanaemad selle kohale nõidusidki. Sest öösel kolis kass oma tavapäraselt kohalt Lõvipoisi juurest minu voodisse ja ma ärkasin külmavärinate peale.

Täna õhtupoole kurtis ka Kõrreke kurguvalu ja kass köhis.

Laatsaret täieneb.

Kumba te soovitaksite mulle bronhiaalse nostalgia puhul, kas trikarbinooletelksülfatiini või siis meskaliinpenteelhüdroksiidi?

6 thoughts on “Max Weberi ja köhiva kassi vahel

  1. anonyymne ütles:

    mina soovitaksin igal juhul gabapentiinnaatriumi või äärmisel juhul ehk etüülhüdroksiidi estrit sahharoosiga

  2. sehkendaja ütles:

    Aga hea, et tööle ei pidanud minema! 😉

  3. ritsik ütles:

    soovitaksin pehmet tekki kassiga jalgade peal, kuuma tee ja raamatuga käeulatuses ja kiiret paranemist!

  4. Paula ütles:

    Ega meskaliinipreparaadi valikut ei peaks alahindama. Kas see just aitab, aga aeg kulgeks meeleolukamalt 🙂
    Olge tublid ja pidage vastu!
    Mina oleks ilmselt kassi köha pärast kõige rohkem paanikas. Lemmikloomade haigused tunduvad alati nii himutavad (meenutan, kuidas olin sunnitud roti kopsupõletikku ravima)

  5. iibis ütles:

    Tänan heade soovide ja väärt nõuannete osas. Võtan arvesse.

    Kass pole õnneks rohkem köhinud.

Lisa kommentaar

