Ema ja tütar

Eile astusin kaubanduskeskuses sisse mitmesse rõivapoodi. Proovisin paari kleiti, ent ei ostnud midagi. Tundus, et need pole just päriselt need, ja üldsegi… Läksin hoopis õhtul trenni ja olin muidu ka enesega päris rahul. Õhtul sõbranna sünnipäevalt naasnud Kõrreke mängis mulle ja vendadele ette oma flöödilood. Sellest, et seekord on lood päris hästi selged, sain ma aru, kui Kõrreke suutis täiel määral ignoreerida legorüütlitega kappavat Väikevenda.

Täna oli siis esinemine. Need laste esinemised on ikka nii toredad. Väiksemad püsivad ikka teada-tuntud Vennad-on-mul-suured-mehed -kursil. Armas on seda kuulata ja tajuda samal ajal maailma – või noh, vähemasti meie linna – väiksust. Flöödikontserdi kümnekonna esineja hulgast tuvastasin kolleegi tütre, siis kunagiste ülikoolituttavate tütre ja veel ühe piiga, kes on kunagise hea tuttava õelaps. (Mäletan, kui närvi ajasid teismelisena Mamma pidevad arutlused teemal – sama nimi, ei tea, kas see on Milvi vennapoeg? Nüüd olen siis ise sama kaugel…) Kõrreke mängis tõesti hästi. Pärast veel klaverisaatja kiitis, et ilus toon. (Mina sain muidugi niipalju aru, et otseselt sassi ei läinud. )

Kuna ma täna enam trenni ei jõudnud, käisin hoopis veel kleite proovimas. No ja leidsingi siis sellise, mis polnud mitte kleit, vaid Kleit. Ja valged pärlid veel sinna juurde. Kuigi, nagu alati, tekib küsimus, et kus ma neid siis õigupoolest kannan. Olgu, vähemalt üks kord on kindel – nimelt tellis mu huviline tütar ooperikülastuse, eks edev ema saa siis oma kleiti keerutada.

Kleit ja pärlid kenasti kotikeses kõlkumas, läksin lasteaeda Väikevennale järele. Väikevend juba oskab naistega ümber käia!

Emme, sa oled veel ilusam kui äike.

Peale pisukest mõtlemist: Aga äike vist ei ole eriti ilus!

Hiljem kodus näitasin, ise ootusärevusest puhevil, kleiti ka Kõrrekesele. Tüdruk vaatas, mõtles natuke, kuidas oma hinnangut sõnastada, ja teatas:

See on väga ilus kleit! Ainult natuke… ee… vanamoodne.

Lisa kommentaar

