Kutsikahänd

Väikevend: Emme, ütle mulle, mis kuud enne on, kui minu sünnipäev tuleb?

Praegu on märts ja peale seda tuleb aprill.

Kas siis on minu sünnipäev?

Ei, peale aprilli tuleb mai.

Kas siis on minu sünnipäev?

Ei, siis tulevad veel juuni, juuli ja august. Augustis on venna sünnipäev. Siis tuleb september ja siis on tõesti sinu sünnipäev.

Ahah, see on siis varsti, leiab Väikevend.

Aga kui uus naistepäev tuleb, siis ma kingin sulle väikese koera. Ta on hästi armas ja hästi rõõmus ja käib sul kogu aeg järel.

Tead, Väikevend, mul on tunne, et mul ongi vist juba selline koerake olemas.

Väikevend – kes on muuseas sündinud koera aastal – mõtleb natuke järele ja see meeldib talle päris hästi.

Liiati teab ta: Poisid ongi tehtud kutsikahännast!

(Ainult seda, mis händ on, ta veel ei tea.)

Aga tüdrukud on magustoidust tehtud, lisab ta veel täpsustavalt juurde.

Lisa kommentaar

