Ring tõmbub koomale

Kuu aega tagasi torkas silma internetiportaalidel murelik pealkiri, mis küsis, kuhu on kadunud noorpoliitik DK. Ma muidugi ei tea, äkki on küsija ta samuti juba üles leidnud – aga minu meelest jagab ta lakkamatult Tartu suurimas kaubanduskeskuses rohelisi õhupalle. Vähemalt alati, kui mina sinna juhtun, on toimekas proua sädelevate retuuside välkudes tööhoos.

Kusjuures, tähelepanuväärne on asjaolu, et minu lastele pole keegi rohelist õhupalli pihku surunud – me jätame vist nõnda lootusetu mulje.

Laste silmis tõstis nännijagajate mainet täna kõvasti teine erakond, kes ei andnud tervele pesakonnale mitte ainult õhupalle, vaid pakkus ka kommi. Kui läksin lastele pallistaapi järele, tuli mu kätt suruma ja minuga mu maailmavaatest kõnelema riigikoguliige SM isiklikult. (NB! Mitte segi ajada prantslasest markiiga!) Tuleb tunnistada, et antud härra on sündinud müügiesindaja. Kuulnud, et mul on kindel ja põhjendatud eelistus ühe teise erakonna suhtes, soovitas ta seepeale valida oma sõber PP, kellega ta ajavat ühist raudtee-asja. Lubasin viisakalt mõtet kaaluda.

Kui küsisin lastelt, kas nad tulevad minuga homme valima kaasa, lubas mu vanem poeg mitte ainult kaasa tulla, vaid ka ise valida. Kuulnud, et paraku peab ta oma valmisõigust veel ka teised üheksa aastat ootama, oli poisi nördimus ääretu.

Milline erakond küll selle peale tuli?!

Tema soovivat väga valida IRL-i. Õnneks jõudis ta ses küsimuses täiele üksmeelele Mammaga. Kõrreke seevastu valiks Rohelised, sest nad on kõige rohelisemad.

Teel autosse lipsas aga Väikevennal õhupall peost – kuidas see-eest nägime veel autoaknast, kuidas ta tuulest kantuna kaugustesse hõljus. Väikevend vaatas oma pihku jäänud pulka ja oli pisut kurb.

See-eest kinkis kodus Suur Vend talle poole oma õhupallist. Võib üsna kindel olla, et mina olen see, kes mõne nädala pärast tolmunud kollase nartsu lõpuks prügikasti viskab.

Lisa kommentaar

