Nädalaga jõuab paljustki mõelda. Isegi mina

No kuulge, ei saa olla võimalik, et sellest, kui ma siin üks õhtu pesu virnastasin ning taustaks Eesti eurolaulu valmisi vaatasin, on möödas enam-vähem nädal.  Lauluvõistlusest ma ei mäleta tõesti enam midagi (laule kuulsingi esimest korda), peale asjaolu, et lavale pääses millalgi Guido Kanguri näoga Mumammar Gaddafi, maikasärk seljas, ning et võistluse võitnud tütarlaps mälus intervjuud andes laialt nätsu.

Tõesti, nädal peab olema möödas, sest pesukorvid on uuesti täitunud. Kõrrekse jõulist kannakinnitust teismeliseikka märgib tõsiasi, et tema riideid on pesus sama palju, kui kõigil teistel pereliikmeil kokku – ja ausõna, ka meie, ülejäänud, et kanna seejuures nädal aega ühte (ka mitte kahte) särki.

Üldiselt oodatakse meil kevadet. Kõrreksel kukkus talvemütsi küljest juba teine tutt.

Lõvipoiss kibeleb palli mängima – ja toas seda meil teatavasti ei tehta.

Ma tunnen ennast palliga kindlamalt, ütles poiss ise ning otsustas lisaks korvpallile hakata käima ka kooli rahvastepalli trennis. Viimane on küll tasuta ja muidu tore, ainult et paraku samadel päevadel, mis korvpall. Nii et trenniõhtutel tuleb mul oma matemaatikaõpetaja olematud võimed siiski kusagilt üles leida ning korrata üha ja üha enne korrutad ja jagad, siis liidad ja lahutad.

Väikevend kuulab võlutult lugusid suvest, kui võib sandaalid varba otsa torgata ja õue minna. Kas midagi sellist üleüldse ongi olemas?

Täna õhtul oli jälle tuul ja taevast sadas midagi alla.

Aga – jutujätkuks ning näitamaks end suutlikuna ka muudeks teemadeks peale ilma – täna õhtul lõpuks koju tulles lõin lahti ajalehe. Tänapäeval tuuakse ju ajalehel sulle ka värsked teadusuudised otse koju kätte. Nii, et kui kedagi huvitab teaduslik probleem, millest mehed peale seksi veel mõtlevad, siis palun väga.

7 thoughts on “Nädalaga jõuab paljustki mõelda. Isegi mina

  1. ritsik ütles:

    tead, lisaks nädalale on talv ka peaaegu möödas. Väljas on kaka ja kevad 🙂

  2. epp ütles:

    Üks kahest, ma pakun.

    • iibis ütles:

      Ee… kevad see justkui ei tundunud olevat?! Ja kaka, hoolimata minu skeptilisest suhtumisest siinsesse kliimasse, kah justkui polnud. ..

  3. helle ütles:

    Et mehed mõtlevad peale seksi veel seksist???!!!
    Mitte, et see nii suur üllatus tunduks.
    Aga kevadet ootan mina ka ja “Kaka ja kevad” on esimne raamat, mille ma oma lapselapsele kinkisin. Päris esimene oli “Marta varbad” autori polt.
    Toredad perelood Sul!
    Kõike head Teile kõigile, ka mammale!

    • iibis ütles:

      Aitäh, Helle! Su kommentaar mõjub, justkui oleks kohanud mõnd vana tuttavat, kes kõigi lähedast käekäigu suhtes huvi tunneb. Tegi tuju kohe rõõmsaks!

      Kivirähu lasteraamatutest on mulle tegelikult “Kaelkirjak” (http://www.apollo.ee/product.php/0695743) kõige rohkem meeldninud. Ja kindlasti tasub ka paarikümne aasta tagune lasteraamatute riiul üle vaadata – Väikevennaga oleme kohe lõpetamas “Kõnelusi tiigriga”, mis on üks ütlemata armas asi ette lugeda.

  4. Hundi ulg ütles:

    Ma lugesin Su kirjutise läbi ja tuli vist üks mõte. Ah, läks meelest ära… 🙂

Lisa kommentaar

