Tulevik. Seisuga jaanuar 2011

Ma hakkan Ten Beniks kui ma suureks saan, on Väikevend surmkindel.

Ähh, rumal, selleks ei saa ju hakata. See pole amet, ütleb Suur Vend.

Mis see siis on, on väiksem segaduses.

See on hobi, selgitab suurem.

Ja kelleks sina hakkad?

Sportlaseks. Näiteks jalgpalluriks.

Õde Kõrreke on oma tulevikus kindel, tema tahab saada kirjanikuks. Kui ta seda parasjagu väitis, oli mul endal parasjagu pooleli Javier Mariase Kirjapandud eludest* Oscar Wilde´i lugu.  Niisiis lugesin tütrele järgmist kirjeldust päevast kirjaniku toimekas elus. “Täna hommikul,” ütles ta [Wilde siis loomulikult] “võtsin ära ühe koma, ja õhtupoolikul panin selle jälle tagasi.”

Mina olen ju siis temaga võrreldes väga virk, pugistas Kõrreke naerda. Täna mõtlesin ma välja terve õudusjutu. Aga ma pean selle veel kirja panema…

*Ja ma ei saa jätta siinkohal lisamata, et olen sellest häbitult nautinud viimast kui lauset. Ja raamatut lugedes naernud pole ma nii südamest samuti ammu. Isegi lohakas toimetamine ei häiri. (Viimati hakkas näiteks silma, et Prantsuse kuningat oli nimetatud Henry IV. No ei ole Prantsusmaal Henry, neil on Henri – kui jutt pole just jalgpallurist.) Noh, ütleme siis, et väga ei häiri.

5 thoughts on “Tulevik. Seisuga jaanuar 2011

  1. Peab tunnistama, et ma ise ei ole neid raamatuid enamuses lugenud, mis ma tõin (Ester Primaverat veidi). Javier Mar´iaselt olen seda “valge südame” raamatut lugenud ja nagu ei avaldanud muljet, seetõttu lühijuttudega ei hakanud isegi rinda pistma 🙂 Ses suhtes on igatahes võiduolukord, kui sulle meeldib!

  2. Hundi ulg ütles:

    Üle tüki aja lugesin neid tekste, mis lukust lahti. Ning vaatamata pikale vahele ikka meeldib.

    Muuseas, mis või kes on Ten Ben?

Lisa kommentaar

