Mamma, Väikevend ja Netrebko

Mamma on eluaeg olnud võrdlemisi murelik ja rahulolematu hing. Tema lemmikteemadeks on loomade, väikelaste, raamatute ja muusika kõrval alati asjad, mis on korrast ära.

Nii kurtis ta viimati tatiste ninade, tatiste ilmade ja lagunenud sõiduteede üle.

Ühesõnaga, resümeerisin, kõiges on süüdi meie kliima!

Kas see olen mina? elavnes seepeale Väikevend.

***

Samas on ka asju, mis Mammale headmeelt teevad. Nimelt käib ta usinalt vaatamas kino ooperiülekandeid. Kevadel nägi ta laulmas Anna Netrebkot, kes oli nii paksuks läinud, et Mamma polnud teda vahepeal äragi tundnud. Möödunud laupäeval käis ta jälle ooperit kuulamas ning naases rõõmusõnumiga, et Netrebko oli Don Pasquales jälle äratuntav. Kivi langes südamelt!

6 thoughts on “Mamma, Väikevend ja Netrebko

  1. sehkendaja ütles:

    Minust täitsa mööda läinud sellised ooperinäitamised kinos – millises kinos, perioodiliselt? Vahel täitsa prooviks.

    Pgn, aga see kliima ongi kõiges süüdi. Mul ka selle rõske ja pimeda ilma pärast tunne, et elu nii allamäge või noh, ma ei tea. Et ei kõlba ma siin elus enam millekski ja kellelegi rõõmu ka ei oska teha enam. Kui ilm selles süüdi ei ole, mis siis? Äkki siis ONGI NII?

  2. luize ütles:

    Kusjuures, ma ikka ka mõtlen, et peaks ooperit vaatama… aga minu jaoks algavad need nii hilja, et ma pean enne mitu tundi kodus magama. Kui palju neid huvilisi meil on muidu? Et kas saab saali täis või midagi?

    • iibis ütles:

      Agentuur Mamma Teab Kõike! väitel on saal umbes kolmveerandtäis, paremad piletid tuleb muidugi varem ära osta. Tallinnas olevat aga suisa välja müüdud.

  3. sehkendaja ütles:

    Aga siiski – kus? Tartus?

Lisa kommentaar

