Sõda, röövlid ja Piazzolla

Hiljaaegu veetis kõrvapõletikust tervenev Väikevend aega Mamma juures. Mamma juures olemise kõige toredam asi on film Nimed marmortahvlil. See on  Väikevenna lemmikfilm olnud vähemalt pooled tema neljast eluaastast.

Oleme saavutanud kompromissi kahe äärmusliku olukorra vahel:

a)Väikevend vaatab filmi nii palju kordi järjest, kui Mamma juures viibitav aeg seda võimaldab (Mamma ja Väikevenna variant);

b)film on kapi otsas/ tädile laenatud (minu variant/ minu variant Mamma-poolse teostusega).

Kompromiss seisneb selles, et filmi võib vaadata üks kord iga päeva kohta. (Väikevend püüdis küll Mammale selgeks teha, et ema lubas iga päevapooliku kohta filmi kuus korda vaadata, kuid isegi Mamma ei läinud liimile.)

***

Laupäeval lõunat süües kuulasime Piazzollat. Väikevend kuulas tähelepanelikult.

Kas see on sõjast, huvitus ta militaarspetsialistina.

***

Mind ennast huvitab väga viimati nähtud unenägu. Nimelt sündis mulle veel üks poeg.

Mis me talle nimeks paneme, tundis huvi lapse abstraktsel kujul esinenud  isa. (No võtku mind see ja teine, ei suutnud seda urrima isa isegi kohe peale ärkamist enam visualiseerida!)

Kasper, Jesper või Joonatan, vastasin.

Huvitav, mida see unenägu küll tähendada võiks?

9 thoughts on “Sõda, röövlid ja Piazzolla

  1. sehkendaja ütles:

    Kui seda loen, meenub, et ka mina nägin täna unes, et sain kolmanda lapse – mitte, et ma ise sünitaksin, aga kuidagi nii oli, et ema oli saamas ja teadis, et laps tuleb mulle kasvatada anda, kuna tema vanuses enam ei sobi (aga ta ei olnud ka nii vana unenäos kui päriselt). Ja mina just mõtlesin, et mis mõttes ma rääkisin, et kaks on mulle paras kui ise olen kohe kolmanda saamas – ja tuli ka nimi panna!

  2. sehkendaja ütles:

    Nimepanekuga oli nii, et pidin mingeid pabereid täitma ja linnukesi tegema. Ja mõtlesin, et panen mingi nime, aga siis meenus, et see ikka kogu eluks ja peaks teistega ka arutama – ja läksin teiste juurde tagasi. Aga mis nimesid mõtlesin – ei mäleta. Vist oli tüdruk, aga seda ka täpselt ei mäleta.

  3. ritsik ütles:

    ma nägin eile unes, et läksin mehele, oli suur rahvarohke külapulm ja mulle hakati mingit vanaaegset lintidega tanu pähe toppima. mehekuju esines samuti abstraktsena 😦

  4. helle ütles:

    Väikelapsed unes – ilmamuutus!
    Nii on mulle kusagilt meelde jäänud.

  5. Indigoaalane ütles:

    ma ei taha küll kurja sõnada, aga minu “rahvapärimuses” tähendab lapsuke haigust.
    Söö küüslauku ja mett igaks juhuks:)

  6. iibis ütles:

    Niisiis, ilm muutub ja ma jään haigeks. Ainus küsimus, mis jääb, on see, kas tuleb Kasper, Jesper või Joonatan. Kadunud hing olen igal juhul.

Lisa kommentaar

