Müstika minu oma õuel

Mul oli veel täna hommikul neli küsimust, aga kahele sain juba vastused.  (Erinevalt siin mõnest leheküljest, kus küsimusi on kümme ja ühelegi vastust polevat.)

Esmalt: kuidas on võimalik, et minu blogi on blogipuus, kuigi ma pole oma uut ajaveebi sinna mitte kunagi kuuseehteks üles riputanud? Õigupoolest oli eemaldamatus eelmainitud puust ka üks mitmetest blogikolimishoobadest pool aastat tagasi. (Et olin ta noore-rohelise blogardina ta kunagi sinna lisanud, oli piisav põhjus teda sealt enam mitte kuidagi välja saada.) Kas ma peaksin veelkord kolima? Aga kui tuleb jälle järele?!

Teine: kust saab Tartus osta Pilot-tinteka südamikke? (Rahva Raamat ja Selver, kust varem olen saanud, on kontrollitud – pole.)

Kolmandale küsimusele, õigemini küll küsimusteblokile, sain täna ammendavad vastused lastevanemate koosolekult oma laste koolis. (Loomulikult on teemaks uus e-kool.) See nähtus ongi, nagu selgus, juba olemuselt müstiline. (Umbes nagu liikuvad trepid Sigatüükas, nii et tuttava koha pealt midagi otsides näitad ainult seda, et oled üks paras soss.) See on siis selge.

Aga neljas küsimus – kas Lenin oli siis seen või mäletab luuletaja valesti – leidis tänases Ekspressis õnneks täisteadusliku vastuse. Luuletaja mäletas valesti.

Niisiis – Lenin polnud seen.

6 thoughts on “Müstika minu oma õuel

  1. Küllike ütles:

    Vastust tean vaid teisele küsimusele, parem ikka kui üldse mitte… Piloti südamikke on Büroomaailmas ja Rapos ( Soola tn), ja tühjaks saavad nad minuarust müstiliselt kiiresti.

  2. luize ütles:

    Meil õnneks ei old e-kooliga probleeme enam. St et töötab küll, lihtsalt teistmoodi on. Meil tekkis küsimus hoopis kooli arengukava kohta. Kena muidugi, kui vanemate käest küsitakse, aga tänastel gümnasistidel pole sellest suurt kasu enam.

  3. Sehkendaja ütles:

    Blogipuusse saavad teised vist ka su blogi panna. Ja kuna päris paljud ju loevad, ju ta siis on seal sees. Aga sul see RSS või mis ta nüüd oligi, on vist maas ja mõned postitused ka erinevate salasõnadega kaitstud. Seega kolimiseks ei ole vast põhjust. Mina olen läinud seda teed, et kõik, mis puudutab pereteemasid, ongi salastatud. Mis sest, et mõnes pole isegi pilte ega muud salajast. Kes teab.

    Mis on pilot tintekas on minu jaoks juba müsteerium.

    • iibis ütles:

      Pilot-tintekas on selline Sigatüüta-vääriline kirjutusvahend. Tindipliiats, mida saab teises otsas asuva kustukaga maha kustutada. Maksab umbes… palju ja tühjaks saab tõesti müstiliselt kiiresti. Aga kui lased lapsel ära harjuda, pole enam midagi teha…

  4. Tiina ütles:

    Mina võin lisada blogipuu kohta, et sinna saab igaüks lisada omale meeldivaid blogisid. Seega on keegi pidanud sind vääriliseks blogipuus esinema 🙂 Aga kuidas sealt välja saada, seda ma küll ei tea. Proovida adminiga ühendust võtta?

Lisa kommentaar

