Rongaema pihtimus

Esmalt, et kõik ikka aru saaksid, aruanne käesolevast nädalast:

*haigestunud lapsi – 3 tk;
*arstikülastusi – 1 käidud (Mammaga) ja 1 minemisel (üksi!);
*vettekukkununud lapsi – 1tk (Mamma juures aiabasseini).

Nii, ja nüüd vaatame siis antud lapskonna ema (tahab end veel emaks nimetada?!) tegevust käesoleval nädalal:

*tööl käidud päevi – 3 käidud ja 2 minemisel;
*külastatud trenne – 1.

Viimase juhtumi puhul pole midagi enam lisada. Isegi mina jään sõnatuks, kui ma selle nüüd must-valgelt kirja olen pannud. Ausõna, kui Lõvipoiss tuli koolist ja tundis end kehvasti ning oli mõningase veenmistöö tulemusena nõus trennist loobuma, mõtlesin ma täiesti isekalt: ma saan nüüd lõpuks sinna pilatesesse. (Vabanduseks kordasin endale: arst ju soovitas – ja tavaliselt ma sinna ei saa, sest ma toon trennist last koju sel ajal.) Lapsed las vaatavad kodus lastesaateid või midagi – trenn pole kaugel, ja kui väga vaja, sõidan koju ja pesen kodus. Niisiis, trenni lõppedes vaatasin telefoni – Kõrreke oli helistanud. Selgus, et poisid olid omavahel totaalselt tülli suutnud minna ja…

Mõistus, tule koju!

(Noh, ja mis mul muud üle jäi?)

Nüüd veel telefonikõne Mammale ja kraadiklaasiga üles.

Häbi on vähemalt, ausõna

One thought on “Rongaema pihtimus

  1. Paula ütles:

    Loodan, et olete nüüdseks ikka ära paranenud.
    Pole sa mingi rongaema, puha inimese nägudega lapsukesed sul.
    Kui sul jälle selline ebaratsionaalne mõte tuleb, siis meenuta lennuki õhkutõusmisel antavat õpetust. Kõigepealt pange endale mask pähe ja seejärel abistage teisi. Ei hakka su lastel sellest parem, et sa enda vajadused unarusse jätad. Ikka tervet ja sportlikku emmet on neile vaja.
    Olge tublid edasi!

Lisa kommentaar

