Kolm poisslast majas

Meil on sel nädalal külaline.  Poisslaps. Üheksane.

Ma pean tegema kummarduse kõigi emade poole, kel kolm poissi päevast päeva majas ja kes on sellest olukorrast auga välja tulnud. (Aga eks nad ole saanud algul väiksemate tegijate peal harjutada ka!)  Minu omad poisid üritasid külalisele alustuseks kopeerida alustuseks olukorda multifilmist Pontu Pitsul külas.  Teate küll, kus vanaisa kannab Pitsule aga vorste ette.

Enesekehtestus peab olema jõuline ja valjuhäälne.  Vastasel juhul istutaksegi sulle lihtsalt pähe. Kusjuures argumendid “te teete praegu nii, nagu mina ütlen, sest mina ütlen” on täiesti omal kohal. Meenuvad proua B kuulsad sõnad: Three boys. I think it’s less about parenting now for me and more about crowd control.

Jah nii ongi. (Arutelu võib järgneda – õhtul ja individuaalselt.)

Tegelikult olen ma leebe kui talleke – aga nad ei tohi sellest aru saada.

5 thoughts on “Kolm poisslast majas

  1. reet ütles:

    Meil on kolm poissi. Viiene, kolmene ja poolteisene. Üks põhilisi lauseid, mida igapäevaselt kasutan, on: “Kuulsid, mis sulle öeldi? Nii et hopp!”
    Keegi tark olla öelnud, et poiste kasvatamise põhieesmärk pidavat olema neid elus hoida, kuni mõistus natukenegi pähe tuleb. Tite siniseks löödud silm (kolmese poolt, õuest leitud oksa mittesihipärasel kasutamisel) ja plaastrivaru finuminaalne kahanemine annavad põhjust arvata, et sellel targal oli õigus…

  2. sehkendaja ütles:

    Targad mõtted. Ja just õigel päeval. Ja mul on AINULT üks poeg – ikka ma mõtlen, et inimesed, kel on kasvõi kolm tütart, ei saa sellest aru. Kunagi kohtasin üht täiesti rahumeelset ja meeldivat naist, kes oli üles kasvatanud neli poega. Müts maha! (Kuigi on ju ka nohikutega peresid ja puha, aga neli poissi ühes peres kõlab minu jaoks paanikattekitavalt).

  3. gilmore'i tüdruk ütles:

    Jõudu ja edu! Kas nimetatud proua B on pärit mõnest raamatust või kusagilt mujalt (riskides tumedana näida ) ?

    • iibis ütles:

      Proua B on tuntud jalgpallitähe peaaegu et veel kuulsam abikaasa. (Väldin mõningaid nimesid tahtmatusest saada vastavateemaliseks klikimagnetiks.) Nii et kahtlustuste koha pealt intellektuaalses tumeduses võin siinkohal vist kõiki maha rahustada – riskides ise silma paista sobimatult põhjalike teadmiste poolest seltskonnaajakirjanduse vallast.

Lisa kommentaar

