Tagasi. Kogu täiega

Voodist tõusin ma eile hommikul kell viis Krakovis. Pool kuus hommikusöök. Kuus bussi. Treblinkast Eesti poole tagasi õhtul kuue ajal. Enne seitset Pärnus, sealt kotid ühe bussi pealt teise. Pool kümme taksosse. Taksojuht oli astmaatikust vanahärra, kes oma füüsilisi vajakajäämisi kompenseeris nii uljate manöövritega, et sain lõpetuseks veel oma adrenaliinilaksugi kätte – napilt, kuid vastuvaidlematult jõudsin siiski koju.

Pesud masinasse, puder potti (piima oli küll vaid kurblik tilgake kotis, mis kandis jaanijärgset kuupäeva). Sorteerisin kingitused, käisin poes ja läksin lastele järele. Kallistused ja pisarad.

Valmistasin lõunasöögi. Käisime raamatukogus ja viisime plaadid tagasi. Ühe lapsega arsti juurde tõendi järele, teine niisama ühes. Arsti juurest tulles õnnestus Väikevennal sõrm auto ukse vahele lapikuks tõmmata, nii et järgmine peatus oli mõnesaja meetri pärast traumapunktis. Poolteist tundi kulus selgitamaks, et peale muljumise pole sellil häda midagi. Boonuseks oskus keskmist sõrme näidata. Samas, traumapunkti püsiklientidena peaksime me küll väljaspool järjekorda teenindatud saama (või vähemalt antagu meile preemiapunkte järgmise külastuse tarvis).

Siis veel paarsada meetrit ja lasteaeda sandaalide järele.

Veel natuke maad ja poodi.

Kas on selle peale imestamist väärt, et auto mootor suri sõna otseses mõttes keset kodutänavat välja. Auto tuli koduõueni lükata. (Õnneks mitte üksi).

Täna oli kummaline päev, resümeeris Väikevend. Jah, ega iga päev ei kaota Brasiilia jalgpallis, naase ema reisilt, vormu sõrm ukse vahel lapikuks ja ega saa autot lükata!

Väikevend magab. Ma lähen ka.

Heina teha Muru niita täna ei jõudnudki. (Aga maasikad on juba punased!)