Kaaksist ja mida naistele üteldada

Väikevend teab nii mõndagi. Ka sellist, millest teised midagi ei tea.  Näiteks Kaaksist.

Emme, kui ma suur poiss olen, sõidan ma motikaga ja elan mujal.

Ma olen siis vist natuke kurb.

Ei, ära ole. Ma tulen varsti tagasi.  Ma võtan Kaaksi ka kaasa. Kaaksil sureb ema ära. Iga päev sureb ema ära ja siis ma võtan ta kaasa.

Kas motikaga?

Jah. Motikaga. Sina võid ka meiega kaasa tulla.

Salapärase Kaaksi elusaatus ja katsumused jõuavad teisteni kildhaaval.

Nii näiteks koorus ühel päeval välja järgmine tõsiasi: Minust saab ka varsi suur poiss. Aga majasuuruseks ma ei kasva. Ainult Kaaks on majasuurune poiss.

Ka muudes eluvaldkondades omab Väikevend väärtuslikke teadmisi. Näiteks silmitseb ta hindavalt minu uhiuut rüperaali:

Emme, sul on ilus arvuti!

Näed siis, mulle endale ka meeldib päris hästi.

Väikevend sõnab elutargalt juuresolevale vennale: niimoodi tuleb naistele ütledada!

Lisa kommentaar

