Toimetab

Väikevend sai Vanaemalt sada krooni.

Mängusasjapoes valis ta endale välja mootorratta.

Siis võeti suund kommi ostma.

Lagritsakommi me ei osta. Neid ostavad ainult pahad prussakad!

Välja valiti üllatusmunad: endale ja vennale Bobi omad ja õele roosa.

Sada krooni sai otsa.

Täna on Väikevend emaga tööl. Alustuseks printisime välja värvimispilte. Ben 10, dinosaurused ja motikad. Väikevend sirgeldas igale pildile, tegi kriidiga tahvlile neid tähti, mida ta oskab (O, I ja T). Pühkis need ära. Kõlkus klassiuksel.

Ma nägin ühte meest. Ta oli nagu remondimees. Ta oli üleni sinine. Juuksed olid ka sinised. Ta ütles mulle tere!

Mul on kõht tühi muideks!

Ja kus su õpilased on? Kus sa neid hoiad?

Mängis kaasavõetud motikatega. Joonistas veel tahvlile. Ajas pudelist vett põrandale.

Ma arvan, et meie tööpäev lõppeb varsti.

Eile kodus tõmbas Väikevend minu arvuti elektrikontaktist välja, kui õde-venda oli manitsetud arvutit korrektselt välja lülitama. Väikevend armastab, et kord oleks majas. Igal juhul arvuti enam ei käivitu. Nii et kord ON majas.

Ja muidu on ka kõik hästi.

Sest mul on täna kaval plaan. Lähme üllatusmuna ostma!

Aga sinu raha sai ju eile otsa!

Nõudlikul toonil: Aga kas sinu raha sai ka otsa? – ma mõtlen, et me ostame täna sinu raha eest!

2 thoughts on “Toimetab

  1. Paula ütles:

    Toredad olete!

    • iibis ütles:

      Ei-ei, ma ei kirjutanud siia veel pooli asjugi, mis toimekal noormehel tehtud sai!

      (Ja mõned mu enda lahkel loal.

      Noh, näiteks võttis ta mu töölaualt tühja kriiditopsiku ja küsis selle endale haikalaks.

      Lubasin.

      Seepeale kallas ta veepudelist maha loigukese ja pani haikala sinna ujuma.)

Lisa kommentaar

