Plaaster basseinis. Suvi tuleb

Seda, et suvi on saabumas, on võimatu mitte märgata. Ujud basseinis ja sulle hulbib vastu plaaster. Varsti ka teine. Tähendab – inimestel on suvekingad jalas.

Seejärel ujub sulle vastu mingi valge jublakas, milles kogenud naisterahvas – seda ma ju olen! – tuvastab käigupealt hügieenitampooni. (Järeldus?)

Noh, igal juhul tunnen rõõmu, et ma pole kunagi lugu pidanud tõsisest kroolimisest koos vettehingamisega.

Ehh, aga üldiselt tundsin end täna nagu Mati Leiutajatekülast. Teate küll. See, kes muudkui sporti tegi ja kaduma jäi. (Pärast tuli välja ka. )

Palun väga: hommikul 10 km rattaga tööle – viies ausa rikšajuhina muidugi esmalt Väikevenna lasteaeda. Siis teed töö ära. Istud uuesti sadulasse. Sõidad ujulani. Ujud. Seejärel lasteaeda. Ning koju.

Tuleb suvi, tuleb.

Aga plaaster minu oma ei olnud, mul on ilusad punased tossud, mis ei hõõru ega midagi.

(Ja lisaks on mul poeg, kes küpsetab pannkooke – see ei puutu muidugi teemasse, seda ma ütlen niisama, uhkustamise mõttes! )

Lisa kommentaar

