Otse kanaemasüdamest

Tütar Kõrreke andis mu kanaemasüdamele jälle põhjust muretsemiseks.

Ei, tegelikult olin ma ise muidugi see, kes tegi ettepaneku, et piiga võiks muusikakooli jalgrattaga minna – maa pole ju pikk ega tee tundmatu. Nädalavahetusel sõitsime sama tee veel üheskoos läbi.

Muidugi ei pidanud ma vastu, vaid helistasin – seda paar minutit enne seda, kui tütar koduukse lahti tegi.

Mul läks täna hästi – sain loodusõpetuses viie, muusikakoolis kaheksa ja ühe sääsekubla!

2 thoughts on “Otse kanaemasüdamest

  1. reet ütles:

    Einoh, üks sääsehammustus praeguse sääseuputuse juures ongi vist hästi…

  2. iibis ütles:

    No seda minagi.

Lisa kommentaar

