Kolimisjärgne segadus

Kolimisega käib ikka kaasas mõningane segadus. Noh, et ei leia öösel tualetti minnes lülitit üles ja nii.

Igasugused tehnilised uuendused on minu jaoks alati olnud loodusõnnetus. Nüüd olengi ma ise sattunud keset Islandi tuhapilve. Enne õpin laitmatult ütlema Eyjafjallajökulli liustikul purskama hakanud Fimmvörðuhálsi vulkaan kui worpressiga sildistama ja tõstan oma lipud küljepaneelile.

Jõuad juba mõelda, et no oli nüüd seda jama vaja, eks ole.  (Ehkki otsus kolida oli enam kui läbimõeldud.)

Jah, juhatagu keegi mind nüüd mu oma kodus vannituppa, eks ole.

5 thoughts on “Kolimisjärgne segadus

  1. Elsa ütles:

    Postituste silte nimetatakse seal rubriikideks. Kui sa midagi ei pane, siis saab sildiks”Uncategorized” 🙂
    AGa postituse aknas saab paremal all selle valida. Ning vasakus peamenüüs on “Postituste” blokis ka teema “Rubriigid”. Seal saab neid juurde tekitada, ja ka grupeerida (vaat see mulle meeldib!) – teemadele alateemad, mille järgi ka valikus järjestatakse 🙂
    /räägib Elsa, kes on WordPressis ainult kolimisjärgselt ringi tuhlanud, ametlik testimine tegemata/

    • sehkendaja ütles:

      Minu arvates on kõik need asjad täpselt selles kohas, kuhu sa need ise tõstad. Minul on kogu rubriigindus (kategooriad ja tag’id) paremal pool. Samuti ka see koht, kust salasõna peale panna.

  2. Mina jõudsin nüüd ka siia järele! Kuidagi ei taha oma päevasest iibiseannusest ilma jääda. Ehkki kirjutades võib-olla Sa alati just ei naera, siis lugeda on küll väga humoorikas. Ma siis loodan, et enamik jääb koodi alt välja.

  3. hannavahtra ütles:

    Ühinen Red Whortleberry lootusega, et enamik kirjutatust jääb koodi välja 🙂 . Kuna isiklikku tutvust pole, siis koodile ei pretendeeri 😦 . Iibisepesa innukas külaline olen nii umbes poolteist aastat olnud, Väikevend oli siis üsna pisike Pumpernickel alles:). Ilusat kevadet kõigile Iibisepesa elanikele!

  4. iibis ütles:

    Hanna, ma arvan, et kui Sa soovid parooli, siis ei jää Sul siiski muud üle kui kirjutada ja küsida. Kommentaariumis ma salasõnu ei jaga.

    Ilusat kevadet, tõepoolest!

Lisa kommentaar

